WEBconference integreret med CRM

Fordi eMeeting deltagerne finde normalt blandt dine kontakter, er nødvendigheden af at integrere WEBconference med Customer Relationship Management (CRM) program indlysende. En efterforskning WEBinar, er listen over registrerede personer importeres udgør Kontaktpersonfiler automatisk i tilsvarende CRM software.

Tele-effektivitet tilbyder WEBconference service på 8 sprog, under varemærket Conferenceware, integreret med de fleste af CRM-applikationer samt med Skype og Outlook. Blandt CRM software, som integrerer Conferenceware, vi nævne: Accpac (salvie), ACT! (Sage), Afklar (Amdoc), begynde, Goldmine (Front Range), Maximizer, Microsoft CRM (Dynamics), mySAP CRM, Onyx, Pivotal, Salesforce, SalesLogix (salvie), Selligent, Siebel (Oracle).

Conferenceware genererer dataene automatisk til en invitation i skabelonen for en ny email; Beskrivelse, dagsorden, hyperlinket til at komme til møde, password hvis det kræves, og voice tv-tilstand. Derfor skal du kun vælge mennesker du vil invitere blandt dine kontaktpersoner. Derfor gemmes en kopi af din invitation med hver kontaktfil.

Betænkning af en WEBconference angiver ikke kun deltagerne, men også de svar, de har givet til de spørgsmål, der indgives. Derudover ved at optage et møde, hvor stemme og billede er synkroniseret, kan det afspilles for at tjekke for finjustering og holdes i filen som en potentiel mulighed for vedhæftet fil.

Udgifterne til WEBconference service er normalt baseret på per-minut og pr. deltager satser og, derfor, disse tjenester er meget dyre blandt vores konkurrenter. Mens Conferenceware tilbyder er ikke kun en gratis 30-dages prøveperiode, men det også fulgt af en fast rente kvartalsvise eller årlige servicekontrakt, der omfatter et ubegrænset antal møder af op til 25 deltagere.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *